1. Dlaczego nie widzę cen produktów?
- Ceny w naszym sklepie są widoczne tylko dla zarejestrowanych klientów biznesowych. GIGAPC nie prowadzi sprzedaży dla klientów indywidualnych.
2. Czy towary z oferty są dostępne?
- Wszystkie produkty widniejące w naszym sklepie i posiadające status „Produkt dostępny” są realnie dostępnymi towarami, gotowymi do wysyłki pod wskazany adres.
3. Czy mogę kupić produkty w siedzibie GIGAPC.PL?
- Nie, nasza firma prowadzi sprzedaż na zasadzie dropshippingu, wszystkie towary są wysyłane bezpośrednio z magazynów logistycznych.
4. Czy mogę odebrać towar osobiście?
- Nie preferujemy metody odbioru osobistego. W skrajnych przypadkach, istnieje możliwość odbioru towaru w naszej siedzibie.
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Zamówienia złożone w dni robocze w godz. 9:00 - 15:30 wysyłane są zazwyczaj tego samego dnia, w innym przypadku towar wysyłany jest do 24h.
6. Jaką metodą wysyłki wysyłany jest towar?
- Towar wysyłamy zawsze za pośrednictwem kuriera Schenker, DHL, InPost.
7. Czy towary posiadają gwarancję?
- Tak, wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję. Produkty nowe posiadają gwarancję fabryczną o ustalonym przez producenta okresie, produkty poleasingowe posiadają gwarancję sprzedawcy. Informacja o długości okresu gwarancji dla poszczególnych produktów, znajduje się w opisie produktu w zakładce „Szczegóły produktu”.
8. Czy mogę zamówić towar, którego nie ma na stanie?
- Tak, w takim wypadku prosimy o kontakt z działem obsługi z zapytaniem o dostępność określonego towaru. Jeżeli towar jest możliwy do zdobycia, dział handlowy taki towar zamówi. Zamówienie może się wiązać z koniecznością dokonania przedpłaty lub zaliczki w formie faktury pro-formy. Dla zamówienia o wartości do 6000,00 zł netto – konieczne jest wpłacenie 30% zaliczki, dla towarów powyżej 6000,00 zł netto – konieczne jest dokonanie przedpłaty w kwocie wartości zamówienia.